۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۳۹

میرشاد ماجدی مطرح کرد:

هواداران نمی‌خواهند جام حذفی را نادیده بگیریم/ کار حنیف بچه‌گانه بود!

هواداران نمی‌خواهند جام حذفی را نادیده بگیریم/ کار حنیف بچه‌گانه بود!

سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه خسرو حیدری به دلیل فشار بالای مسابقات داخلی مصدومیت شد، گفت: بحث مطرح شده در مورد اینکه هواداران از ما خواسته‌اند جام حذفی را نادیده بگیریم، صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین عصر امروز شنبه تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: کادر فنی استقلال حنیف عمران‌زاده را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده تا در مورد وی تصمیم‌گیری کنند.

وی ادامه داد: خودم حنیف را بسیار دوست دارم اما باید قوانین و مقررات در تیم رعایت شود و همه کسانی که در مجموعه استقلال هستند، باید تابع قانون باشند. درست است که حنیف کار بچگانه‌ای کرده اما باید از قوانین و مقررات باشگاه پیروی کرده و تابع قانون باشد.

سرپرست تیم استقلال در برنامه‌های این تیم پیش از دیدار با نفت خاطرنشان کرد: روز دوشنبه با نفت بازی داریم و پس از آن با توجه به اینکه در این چند وقت اخیر هر 4 روز یکبار بازی کرده‌ایم، نشستی را با کادر فنی خواهیم داشت تا چند روزی به بازیکنان استراحت بدهیم تا بتوانند خود را برای دیدار مقابل سپاهان که در تاریخ 10 فروردین انجام می‌شود، آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با باشگاه سپاهان در مورد این دیدار هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده‌اید یا خیر؟، تصریح کرد: یک ماه پیش از طرف سازمان لیگ نامه‌ای به باشگاه ارسال شد که باید روز 9 فروردین‌‎ماه مقابل سپاهان به میدان برویم. در این رابطه آنها از ما خواستند تا نظر کارشناسی خود را اعلام کنیم.

ماجدی افزود: خودم هم با امیر قلعه‌نویی و هم با علی فتح‌الله‌زاده جلسه داشتیم و شنیدیم سرپرست سپاهان نیز همانند ما راضی به انجام این بازی نبود چرا که تیم ملی 6 فروردین باید مقابل کویت قرار بگیرد و پس از آن دو تیم ظرف 4 روز باید مقابل هم بازی کنند و هنوز آن بازی تمام نشده، هم ما و هم سپاهان باید به مصاف حریفان آسیایی خود برویم.

وی ادامه داد: درست است سازمان لیگ باید در اردیبهشت‌ماه مسابقات را به پایان برساند اما همین فشار مسابقات باعث می‌شود تا بازیکنان‌مان دچار آسیب دیدگی شوند که نمونه بارز آن خسرو حیدری بود که به دلیل فشار مسابقات مصدوم شد.

سرپرست تیم استقلال تهران در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که از وی پرسید آیا درست است هواداران می‌گویند استقلال باید جام حذفی را نادیده بگیرد، تاکید کرد: به نظر من این اصلا صحبت هواداران ما نیست. ما باید در سه جبهه جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مبارزه کنیم و در همه آن دیدارها به موفقیت برسیم.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: مطمئن باشید استقلال این قدرت را دارد و مطمئنا هواداران تیم هم به دنبال این هستند که استقلال در سه جام پیروز شود.

ماجدی در پایان اظهار امیدواری کرد بازیکنان استقلال طوری مهندسی انرژی کنند که بتوانند بدون مصدومیت و آسیب دیدگی استقلال را تا پایان مسابقات سنگین فصل جاری همراهی کنند.

کد خبر 2019854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha